Хараагдсан Гүнжиин Домог (2 дүгээр хэсэг)

Image

=: Ясн хөөгдцөн үү *ёжтой инээх*

Би : ч-ч-чи О.О

= : минии нүүрэнд юм наалдчиж уу *нүүрээ харах*

Би : Итик  чи энд юу хииж яваан ? *гайхах* О.О

Итик : Хаха чи мэдээгүймүү *инээх* Би энэ сургуулиин хар сахиусуудын нэг

Би : АЙН !!!! тэр нь юу юм !!!

Итик : Хар сахиус гэдэг нь харанхуйн сахиусан тэнгэр буюу шидэт элч гсн үг

Би : ПОООХ ЧИ ТГД САХИУСАН ТЭНГЭР ЮМ ҮҮ !!  ТЭД НАР ЧИН НЭГ ДАЛАВЧТАЙ ТОЛГОЙН ДЭЭРЭЭ БӨӨРӨНХИИ ЦАГИРАГ БДГ БИШ БИЛҮҮ ?

Итик : мухахаха чи хармаар бну минии далавчииг :3

Би : хха дэвээд алчихгүйл бол харии *инээх*

Гэв гэнэт итикын нуруунаас хар өнгөтэй яг л хунгиин далавч шиг нүсэр том далавч гараад ирлээ. Поох гээл ам ангайгаал шүлсээ урсуулах шахам ам ангайсан. Т.Т үнэндээ сүрдмээр юм блээ айсан гэж жигтэйхэн. Би яаж итикыг таньдаг вэ гэхээр намайг аль бага бхад харанхуй цайзад ганц гэрэл гаргаж өгдөг хүүхэд бсн тэгээл багын найзууд болсымдөө хха.Тэгэхдээ ягд надад тэр хар сахиус гэдгээ хэлээгүй юм бол? гайхмаар юм тиим олон жил болж бхад өөдгүй муу ШУВУУН ЦЭЭЖИТ -_-

==Завсарлагаан==

нэг юм олж идэж ходоодоо баясгаад ангируугаа мөлхөх мин :3 өлсөж үхэх нь Т.Т

= : ХӨӨШ!!! АРЗГАРАА *ОРИЛОХ*

Би : луувангын үлдэгдэлээ харчлаа *ширээлүү гүйх*

= : -_-

Би : за лухан ши хха *долигнох*

Лухан : үхсэнээ маяглаав -_- *ярвайх*

=: риан наадхаа бага өдөө удахгүй чи харамсан шүү :3

Би : Чэн худлаа луханыг явуулаал :3 **нудрах**

Чэн : за эхэлсээн каи!!! *орилох*

Гэнэт каи надаас бусдын сэкундын хооронд аваад алга болчлоо. Эргээд хартал луханы харц ширүүсч нүдныхэн өнгө өөр болж бие нь сонин болоол явчихлаа . Айсандаа КАИ!!!!!!!!! гээл орилох гэж байтал ам өөрөө хөдлөхөө больчлоо ярьж чадахгүй үдцэн юмшиг. Гэнэт хөл мин шал өөр зүглүү алхаад байв.Хамгиин аймар нь сургуулиин гадаа бдг пүнкэрлүү чиглэж блаа. Лухан гэдгииг мэдэж бсн ч юм ярии гэхээр ярьж чадахгүй хөдлии гэхээр хөдөлж чадахгүй гацчихсан байв. Гэнэт минии бие эвгүйрч сонин болоод эхлэв.Дотор бдг нэгэн хүн НАМАЙГ ГАРГА!!!!! гэж чих дүжиртэл чарлаад байв тэсэхын аргагүй зүрхээр хөндиирлэж нулимас өөриин эрхгүй урсаал байлаа. Гэнэт лухан намайг удирдахаа больж наддээр ирхэд би хувирч байлаа. Цаг хархад Шөниин 12:00 минут болж байв.

==Луханы талаас==

намайг ирж биеиин тэвэрхэд цэл мөс яг үхсэн цогцос мэт аймшигтай хөржээ. Түүнии нүд нь ягаарч арьс цагаарч байлаа.Гэтэл түүнии биенээс нэг эвгүй мэдрэмж төрж түүнии харцнаас үхэл харагдаж биенээс нь харанхуй энерги цацарч байв. Би айсандаа лэеыг дуудахад ШУЛМЫН ШИД гэхэд дотор мин пал хиигээл явчлаа. 

Би : би одоо яах уу лэе *гүйх*

Лэе : чи анхнаасаа яах гэж удирдсын чамайг биеын удирдаж бхад хооронд шулам шид хиисэн бололтой **нухацтай царайлах**

=: алив хараатии *намайг зогсоож гараа тавьлаа*

Бид 2 : О.О

= : тэр хувирч бна газар хэвтүүлээд тайван орхичих

Лэе : гэхдээ….

=: БАЙЗ ТЭР ӨӨРӨӨ ЧАДНА *ЯРИАГ НЬ ЗОГСООВ*

==МИНИИ ТАЛААС==

Харанхуй өөриинхөө өрөөнд гав ганцаараа айдасыг мэдрэнэ толинд тусах өөриин дүрсээ ширтэн сууна. Минии тусгал надтай ярьж ЧИ ҮХЭХ БОЛНО !!! гэж намайг чичлэнэ. нуруу мин хүйт дааж биеын хамаг үс босно. Гэнэт гадаах хонгилоос ээжиин мин дуудах дуу сонстлоо. Өрөөнөөсөө гарч харвал хүн бснгүй. Дахин нэг дуудлаа яг ээж мин бна гэж бодоод зочны том танхимд орон ирлээ. Хүн бснгүй харин өөр хүн бгаа гэж мэдрэгдлээ. Гэтэл минии бие хувирч бгаа мэдрэмж төрлөө толинд өөриин тусгалаа харвал цав цагаан хөлдүү арьс, жаргах нарны туяа мэт ягаан үлаан нүд , хав хар өдөн даашинз , баруун гартаа барих хүны гавал, зүүн гартаа барих, өдөн дохиур айсандаа баруун гар дээрх гавалаа унагахад харанхуй хананаас ЧИ ИРЧЭЭ ШИВгэх хөгшин эмэгтэйн чихүүдэс хүргэм ярих дуу сонстлоо.

Би : Чи хэн бэ /хоолой зангирах/

=: Би бол чи *зэвүүн инээх*

Би: би ягд энд бгн !!! БАС чи юугаа солиороод бгн *уурлах*

=: ЧИ ҮҮНИИГ НЭГ Л ӨДӨР МЭДЭХ БОЛНО!!!!! ТЭР ӨДӨР *ЧАНГА ЧАНГА ИНЭЭХ, ГЭНЭТ АЛГА БОЛОХ*

Би: юун өдөр вэ хөөе!!!!

==ЛУХАНЫ ТАЛААС==

одоо яанаа сэргэхгүйн улам дордоод бна. захиралд аваачдиимуу яах вэ надад хэн нэгэн туслаач *уйлах*

Ёол: хөөе риан яацын *гэнэт цочих*

Би: маяглаад бай ёол -_- *уурлах*

Крис : лухан чи одоо арай хэтрүүлцэн юм биш үү

Би : үгүүүээ би яагаачгүй зүгээр л рианыг пүнкэрлүү хиих гэж бсиин

Чэн: нөгөөдүүл ирж бгааштээ захиралд үзүүл

Би: яаж одоо хаа бсн 4 давхар луу явах юм

Тао: муу залхуу лууван наад урт хөлөө хөдөлгөөч бид ямр буфэтэнд бгаа юу

Би : заза одоо мөлхдөг л бгаадаа

гэнэт рианыг нэгэн аваад явчлаа. хамгиин гайхмаар мангар хурдан алга болцон . бид бүгд толгойгоо маажаал үлдсэн хамгиин гол нь одоо бид биш риан л чухал

одоо риан яанаа? санаа завж түгшээд бна одоо яг яах вэ ? яав л дээрвээ Т.Т

4 thoughts on “Хараагдсан Гүнжиин Домог (2 дүгээр хэсэг)

Сэтгэгдэл бичих